LRT radijo laidoje – pokalbis apie vaikų socializacijos centrus ir jų ateities perspektyvas

LRT radijo laidoje “10-12” dalyvavęs Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos mokyklų veiklos skyriaus vadovas Alvydas Puodžiukas, Specialios padagogikos ir psichologijos centro socialinis pedagogas Rytis Šiautkulis ir Vėliučionių vaikų socializacijos centro direktorė Vitalija Grigaitienė kalbėjo apie vaikų socializacijos centrus.

Laidoje dalyvavę švietimo pagalbos specialistai aptarė dabartinę vaikų socializacijos centrų padėtį, į juos patenkančių vaikų mažėjimo priežastis bei pagalbos lygmenis elgesio problemų turintiems vaikams.

Laidos metu pristatyta ŠMM vaikų socializacijos centrų ateities vizija, planuojami pokyčiai ir infrastruktūra, kurią numatoma įgyvendinti iki 2020 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis.

Pokalbio metu taip pat aptartos vaikų, grįžusių iš socializacijos centrų į savo nuolatinę  gyvenamąją vietą, reintegracijos ir resocializacijos galimybės ir iššūkiai.

Pasiklausyti laidos įrašo galite čia nuo 25-os minutės.

Kitos naujienos
Naujiena
Kviečiame naudotis minimalių priežiūros priemonių skyrimo bei teikimo rekomendacijomis
vasario 15, 2019
Kviečiame naudotis minimalių priežiūros priemonių skyrimo bei teikimo rekomendacijomis
Vilniaus universiteto Psichologijos instituto Raidos psichopatologijos tyrimų centras 2017-2018 metais vykdė Lietuvos mokslo tarybos Nacionalinės mokslo programos „Gerovės...
Skaityti plačiau
Naujiena
Socialinė reklama „Skirtingi, bet drauge!“
vasario 14, 2019
Socialinė reklama „Skirtingi, bet drauge!“
Šią savaitę Lietuvos didžiųjų miestų viešojo transporto ekranuose pradėta transliuoti socialinė reklama „Skirtingi, bet drauge!“, skatinanti specialiųjų ugdymosi...
Skaityti plačiau
Naujiena
Parengtos rekomendacijos dėl ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankios aplinkos atpažinimo ir pagalbos teikimo
vasario 7, 2019
Parengtos rekomendacijos dėl ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankios aplinkos atpažinimo ir pagalbos teikimo
Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras parengė „Ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankių aplinkos veiksnių, atpažinimo kriterijus ir rekomendacijas dėl...
Skaityti plačiau