Parengtos rekomendacijos dėl ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankios aplinkos atpažinimo ir pagalbos teikimo

Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras parengė „Ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankių aplinkos veiksnių, atpažinimo kriterijus ir rekomendacijas dėl pagalbos priemonių mokiniams, turintiems ugdymosi poreikių dėl nepalankios aplinkos veiksnių“.

Rekomendacijos parengtos siekiant laiku atpažinti mokinių ugdymosi poreikius, kylančius iš nepalankaus socialinio, kultūrinio, ekonominio konteksto ir nepalankių aplinkos sąlygų ir/ar veiksnių bei laiku suteikti tikslingą pagalbą, užkertant kelią kylantiems mokymosi sunkumams, ankstyvam iškritimui iš švietimo sistemos.

Pedagogai, naudodamiesi rekomendacijomis, galės anksčiau pastebėti, operatyviau reaguoti ir spręsti kylančias problemas bei suteikti mokiniui reikalingą pagalbą.

Tikimės, kad šios rekomendacijos bus naudingos tiek jauniems, neseniai pedagoginį kelią pradėjusiems, tiek ir anksčiau pedagogines studijas baigusiems mokytojams.

Kitos naujienos
Naujiena
Kviečiame naudotis minimalių priežiūros priemonių skyrimo bei teikimo rekomendacijomis
vasario 15, 2019
Kviečiame naudotis minimalių priežiūros priemonių skyrimo bei teikimo rekomendacijomis
Vilniaus universiteto Psichologijos instituto Raidos psichopatologijos tyrimų centras 2017-2018 metais vykdė Lietuvos mokslo tarybos Nacionalinės mokslo programos „Gerovės...
Skaityti plačiau
Naujiena
Socialinė reklama „Skirtingi, bet drauge!“
vasario 14, 2019
Socialinė reklama „Skirtingi, bet drauge!“
Šią savaitę Lietuvos didžiųjų miestų viešojo transporto ekranuose pradėta transliuoti socialinė reklama „Skirtingi, bet drauge!“, skatinanti specialiųjų ugdymosi...
Skaityti plačiau
Naujiena
Olweus programos kokybės užtikrinimo sistemos diegimas
vasario 5, 2019
Olweus programos kokybės užtikrinimo sistemos diegimas
Mokyklas, pabaigusias Olweus programos diegimą, kviečiame pradėti diegti Olweus programos kokybės užtikrinimo sistemą (toliau – OPKUS). Sėkmingai integravus OPKUS į...
Skaityti plačiau