Parengtos rekomendacijos dėl ugdymosi poreikių atpažinimo ir pagalbos teikimo

Siekiant laiku atpažinti mokinių ugdymosi poreikius kylančius iš nepalankaus socialinio, kultūrinio, ekonominio konteksto, dėl nepalankių aplinkos sąlygų / veiksnių ir laiku suteikti tikslingą pagalbą, užkertant kelią kylantiems mokymosi sunkumams, ankstyvam iškritimui iš švietimo sistemos, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras parengė „Ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankių aplinkos veiksnių, atpažinimo kriterijus ir rekomendacijas dėl pagalbos priemonių mokiniams, turintiems ugdymosi poreikių dėl nepalankios aplinkos veiksnių“, kurios leistų pedagogams kuo anksčiau pastebėti, operatyviau reaguoti ir spręsti kylančias problemas bei suteikti mokiniui reikalingą pagalbą. Tikimės, kad šios rekomendacijos bus naudingos tiek jauniems, neseniai pedagoginį kelią pradėjusiems,  tiek ir anksčiau pedagogines studijas baigusiems mokytojams.