Elektroninė prekyba 2022 m.: kokie iššūkiai Jūsų laukia?

Elektroninė prekyba labai klesti, taigi ir su ja susiję iššūkiai. Sparčiai skaitmenizavus, mažmenininkų veiklos būdai pasikeitė įvairiais būdais. Apsipirkimas internetu tapo paprastesnis nei bet kada anksčiau, tačiau tuo pat metu yra problemų, su kuriomis susiduria tiek rinkodaros specialistai, tiek klientai, kurios turi įtakos bendrai patirčiai. Aptarkime, kokie yra šie elektroninės prekybos iššūkiai ir kaip juos veiksmingai spręsti.

  1. Klientų atsiliepimų tvarkymas. Šių dienų klientai yra tokie pat išmanantys technologijas kaip ir elektroninės prekybos įmonės. Tais laikais, kai galime priversti mūsų mėgstamas įžymybes ar įtakingus žmones pasikalbėti su mumis socialinėje žiniasklaidoje naudodami žymas ar paminėjimus, būsenos atnaujinimai tapo dalyku. Klientai taip greitai dalijasi atsiliepimais, kad akimirksniu paima telefoną ir pateikia atsiliepimų – tiek gerų, tiek blogų. Prisiminkite, jie gali praleisti gerą, bet blogą? Šie blogi atsiliepimai niekada neišeina iš kliento galvos.

Sprendimas: pasaulyje, kuriame svarbi elektroninė prekyba, yra daug ryšių ir išmanantis technologijas, rinkti gerus atsiliepimus iš klientų ir valdyti blogus tampa didžiuliu iššūkiu. Tada į scenarijų patenka „Opinew“, „Shopify“ apžvalgų importuotojo programa, kuri padeda įmonėms pateikti geriausius atsiliepimus.

  1. Augantys klientų lūkesčiai. Elektroninė prekyba ir verslo savininkai nuolat stengiasi kurti savo reputaciją ir tobulą prekės ženklo įvaizdį, žadėdami puikią patirtį. Šiais laikais, kai „Amazon“ garantuoja pristatymą kitą dieną taikydama tvirtą pristatymo būdą, didėjantiems el. prekybos kanalams sunku patenkinti klientų lūkesčius. Todėl konkuruoti su didžiaisiais technologijų gigantais ir patenkinti sparčiai augančius klientų lūkesčius mažmenininkams yra didžiulis iššūkis.

Sprendimas: dauguma klientų labiau linkę mokėti daugiau už geresnę klientų patirtį. Kad atitiktų technologijų gigantų galimybes, mažos elektroninės prekybos įmonės turėtų stengtis bendradarbiauti su patikimomis tiekimo grandinės įmonėmis ir tobulinti jų pristatymo ciklus. Be to, jie gali naudoti duomenis, kad pasiūlytų labai individualizuotą klientų patirtį. Klientai turėtų jaustis vertinami ir ypatingi kiekviename jų sąveikos su prekės ženklu taške. Pavyzdžiui, galite naudoti klientų pageidavimus ir pasirinkimus, pagrįstus ankstesniais pirkiniais, norėdami parduoti panašius produktus SMS žinutėmis ir elektroniniu paštu.

  1. Veiksmingų rinkodaros kampanijų vykdymas. Dideli gigantai turi savo „influencerių“ rinkodaros kampanijas, kurios vyksta visu pajėgumu. Įžymybės, „TikTok“ žvaigždės ir kiti įtaką bei žinomumą turintys žmonės ir toliau puikuojasi iš šiose svetainėse įsigytais produktais ar paslaugomis. Tačiau dažniausiai jiems mokama už reklamą, bet kartais tai daroma net nemokamai, nes influenceriai yra patenkinti ir apsidžiaugę panaudoję jų produktus. Tai taip pat yra didelis iššūkis besikuriančioms elektroninės prekybos įmonėms, nes joms sunku kovoti su dideliais konkurentais.

Sprendimas: jaunos, besikuriančius įmonės, kurioms rūpi elektroninė prekyba, turi susirasti pradedančiųjų influencerių. Paprasta. Kadangi netrūksta elektroninės prekybos organizacijų, netrūksta ir influencerių, kurie yra pasirengę reklamuoti jūsų produktą auditorijai mainais už pinigus. Raskite juos ir išnaudokite visas savo kampanijų galimybes.