Šiuolaikiniame skaitmeniniame amžiuje internetinės įmonės susiduria su iššūkiu išlaikyti klientus ir iš naujo užmegzti ryšį su potencialiais pirkėjais, kurie galbūt lankėsi jų svetainėse, bet nepirko. Būtent šiuo atveju „Google Ads Remarketing” yra galinga priemonė, leidžianti užmegzti ryšį su ankstesniais svetainių lankytojais ir pirkėjais, kurių krepšelis buvo paliktas. Šiame straipsnyje gilinsimės į „Google Ads” pakartotinės rinkodaros sąvoką ir pateiksime strategijas, kaip veiksmingai susigrąžinti prarastus klientus.
Pakartotinės rinkodaros supratimas „Google Ads
Pakartotinė rinkodara – tai skaitmeninės rinkodaros metodas, leidžiantis reklamuotojams pakartotinai nukreipti naudotojus, kurie anksčiau bendravo su jų svetaine arba mobiliąja programėle. Ji veikia rodant tikslinę reklamą šiems naudotojams, kai jie naršo kitose svetainėse ar platformose, esančiose „Google Display Network” tinkle. Tai reiškia, kad jei kas nors apsilankė jūsų e. parduotuvės svetainėje, peržiūrėjo produktą, bet nepirko, vėliau galite strategiškai rodyti jam atitinkamus skelbimus, primindami apie savo pasiūlymus.
Sėkmingos „Google Ads” pakartotinės rinkodaros raktas – naudotojų elgsenos stebėjimas naudojant slapukus ir kitus stebėjimo metodus. Kai lankytojas sąveikauja su jūsų svetaine, jo veiksmai yra įrašomi, todėl galite sukurti pasirinktines auditorijas, remdamiesi jo elgesiu, pavyzdžiui, tų, kurie paliko pirkinių krepšelius arba peržiūrėjo tam tikrus produktų puslapius.
Pakartotinės rinkodaros privalumai
1. Didesni konversijų rodikliai
Vienas iš pagrindinių „Google Ads” pakartotinės rinkodaros privalumų – galimybė padidinti konversijų rodiklius. Tikslinę naudotojus, kurie jau domėjosi jūsų produktais ar paslaugomis, turite didesnę tikimybę, kad vėlesnių apsilankymų metu juos paversite klientais.
2. Geresnis prekės ženklo prisiminimas
Pakartotinė rinkodara išlaiko jūsų prekės ženklą potencialių klientų akiratyje, stiprindama prekės ženklo žinomumą. Įvairiose svetainėse matomi jūsų skelbimai primena naudotojams apie jūsų pasiūlymus, todėl labiau tikėtina, kad jie pasirinks jūsų prekės ženklą, kai bus pasirengę pirkti.
3. Tikslus tikslinės auditorijos parinkimas
„Google Ads” teikia pažangias auditorijos segmentavimo priemones. Galite kurti labai tikslius auditorijos segmentus pagal naudotojų elgseną, demografinius duomenis ir interesus. Tai leidžia pritaikyti skelbimus skirtingoms klientų asmenybėms, kad jie būtų maksimaliai veiksmingi.
Veiksmingos pakartotinės rinkodaros strategijos
Dabar, kai aptarėme pagrindinius dalykus, panagrinėkime keletą veiksmingų strategijų, kaip kuo geriau išnaudoti „Google Ads” pakartotinę rinkodarą:
1. Palikusių pirkėjų krepšelių atkūrimas
Viliojantys pasiūlymai palikto krepšelio pirkėjams
Kai naudotojai palieka savo pirkinių krepšelius, labai svarbu juos suvilioti grįžti. Sukurkite įtikinamų skelbimų, kuriuose siūlomos nuolaidos arba paskatos užbaigti pirkinį. Naudokite įtikinamą kalbą, kad perteiktumėte savo produktų ar paslaugų vertę.
2. Dinaminė pakartotinė rinkodara
Suasmenintos produktų rekomendacijos
Naudokite dinaminę pakartotinę rinkodarą, kad naudotojams parodytumėte būtent tuos produktus, kuriuos jie peržiūrėjo jūsų svetainėje. Šis labai suasmenintas metodas primena naudotojams apie jų konkrečius interesus, todėl padidėja konversijos tikimybė.
3. Dažnumo ribojimas
Venkite reklamos nuovargio
Nors pakartotinė rinkodara yra veiksminga, naudotojų bombardavimas per daug reklamų gali sukelti reklamos nuovargį. Nustatykite dažnumo ribas, kad apribotumėte, kiek kartų naudotojas mato jūsų skelbimus, ir užtikrintumėte, kad jūsų prekės ženklas išliktų matomas ir netaptų įkyrus.
4. Kryžminis ir aukštesnis pardavimas
Maksimaliai padidinkite vertę klientui
Pakartotinė rinkodara skirta ne tik apleistiems krepšeliams. Naudokite ją susijusiems produktams kryžminti arba anksčiau naudotojų apžiūrėtų prekių aukščiausios kokybės versijoms parduoti. Ši strategija gali padidinti vidutinę užsakymo vertę.
5. Pritaikyti nukreipimo puslapiai
Užtikrinkite nuoseklumą
Užtikrinkite, kad nukreipimo puslapiai, į kuriuos nukreipiami naudotojai, atitiktų skelbimo turinį. Pranešimų ir dizaino nuoseklumas didina naudotojų pasitikėjimą ir skatina konversijas.
Išvados
Apibendrinant, „Google Ads” pakartotinė rinkodara yra galinga priemonė, padedanti susigrąžinti prarastus klientus ir maksimaliai padidinti reklamos pastangų grąžą. Suprasdamos pakartotinės rinkodaros sąvoką, įvertindamos jos privalumus ir įgyvendindamos veiksmingas strategijas, įmonės gali iš naujo užmegzti ryšį su ankstesniais svetainių lankytojais ir pirkėjais, kurių krepšelis buvo paliktas, ir galiausiai padidinti konversijų rodiklius ir pajamas. Įtraukite šias strategijas į savo skaitmeninės rinkodaros planą ir stebėkite, kaip auga klientų išlaikymas ir pardavimai.