Pr. Spa 3rd, 2022

Neseniai baigėte kurti savo naująjį įmonės tinklalapį? Jūsų akimis jis atrodo tiesiog stulbinamai ir atrodo labai patrauklus vartotojų akiai? Manote, kad jis padės pritraukti daugybę naujų klientų? Jei taip, turime jūs nuliūdinti. Deja, bet vien patraukliai atrodančios internetinės svetainės šiomis dienomis nepakanka. Jei jūsų įmonės tinklalapis nebus matomas internete, apie jį jūsų tikslinė auditorija nesužinos, todėl vietoje jūsų įmonės pasirinks jūsų konkurentus. Taigi, turbūt klausiate, ką gi turėtumėte padaryti, kad situacija pasikeistų?

SEO straipsnių talpinimas

Tam, kad jūsų svetainė taptų geriau matoma internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP), jums reikia pasirūpinti savo svetainės optimizacija. Jei jūsų svetainės vidine būkle jau pasirūpinta ir jūs esate numatę reguliariai savo svetainę pildyti kokybišku turiniu, ateis metas pasirūpinti ir sklaidos internete didinimu, tokiu būdu gaunant daugiau atgalinių nuorodų į savo svetainę ir kartu didinant prekės ženklo žinomumą bei matomumą.

SEO straipsnių talpinimas gali būti puiki ir pernelyg didelių investicijų nereikalaujanti priemonė, kurios pagalba galėsite gauti kokybiškų ir vertingų atgalinių nuorodų, tokiu būdu pradėdami formuoti ir savo svetainės išorinių nuorodų tinklą. Laikui bėgant tai padidins teigiamą „Google“ algoritmų požiūrį į jūsų svetainę, gerins pozicijas paieškoje ir padidins organinį srautą iš paieškos sistemos.

„Google Ads“ reklama

Jei norite greito rezultato, galite pasirinkti ir mokamą PPC tipo reklamą – „Google Ads“. Jos atveju „Google“ paieškos sistemai mokėsite už paspaudimus, t.y. į jūsų svetainę atkeliavusius lankytojus. Tačiau turite nepamiršti, kad ši reklamos priemonė skiriasi nuo jūsų svetainės optimizavimo ir straipsnių publikavimo internete, kadangi savo tikslinei auditorijai būsite matomi tik tol, kol mokėsite už „Google Ads“ reklamą. Vos tik jūsų reklamos biudžetas bus išeikvotas, jūs ir vėl nebūsite matomi savo tikslinei auditorijai. Tačiau nepaisant to, tai gali būti veiksminga ir greita priemonė padedanti pritraukti nemenką tikslinį srautą.

„Facebook Ads“ reklama

Dar viena populiari skaitmeninės rinkodaros priemonė yra „Facebook Ads“ reklama, kurios pagalba galite lengviau pasiekti „Facebook“ socialiniu tinklu besinaudojančius vartotojus, priklausančius jūsų tikslinei auditorijai. Panašiai kaip ir jau minėtos „Google Ads“ reklamos atveju, naudodamiesi „Facebook“ reklama jūs galite nustatyti, jog reklama būtų rodoma tik tiems vartotojams, kurie atitinka jūsų nustatytą amžių, lytį, socialinį statusą, pomėgius ir kt., todėl tokiu būdu galite į savo svetainę ar „Facebook“ puslapį pritraukti daugiau tikslinių lankytojų, galinčių tapti jūsų klientais.