Marketingo agentūra: kaip tinkamai ją pasirinkti?

Įmonės pardavimų gerinimui ir rinkodarai paprastai išleidžia nuo 5 iki 20 procentų savo metinių pajamų. Ir nesvarbu ar tai būtų jos viduje, su marketingo agentūra ar be, tačiau tai yra ganėtinai didelė investicija bet kokiam verslui, todėl, jei ketinate kreiptis į tokią įmonę, įsitikinkite, kad pasirinkote pačią tinkamiausią.

Rinkodaros agentūros specializuojasi įvairiose srityse, todėl pagalvokite, ko jums būtent reikia. Pavyzdžiui, ar jūsų svetainė yra pagrindinis Jūsų prioritetas, ar norite pritraukti potencialius klientus savo pardavėjams, ar Jums reikia agentūros, kuri galėtų atlikti visus Jūsų rinkodaros darbus? Ar jums reikia įmonės, kuri specializuojasi konkrečiose srityse, pavyzdžiui, rinkodaros automatizavimo srityje? Ir tai, ar veikiate B2B ar B2C rinkoje, turės įtakos, nes joms strategijos skiriasi.

Jūs visada būsite savo pramonės šakos ekspertas, o pasirinkta marketingo agentūra visada bus rinkodaros ekspertė. Pagrindinis tokios įmonės įgūdžių rinkinys yra jų gebėjimas prisitaikyti prie skirtingų verslų ir pramonės šakų, todėl nėra svarbu, kad pasirinktas paslaugų tiekėjas turės patirties Jūsų sektoriuje. Kita vertus, yra nemažai pranašumų renkantis agentūrą, kuri gerai išmano būtent Jūsų pramonės šaką, klientus, galimus pirkėjus, geriausius kanalus jiems pasiekti ir į kokias rinkodaros žinutes jie gali atsakyti.

Nereikia galvoti, kad Jums reikia rinktis kvailoką agentūrą, nes – tai vis dėl to yra rinkodara, ar ne? Žinoma, kad kūrybiškumas yra svarbus, tačiau įsitikinkite, kad Jūsų pasirinktieji gali įrodyti, kad supranta Jūsų veiklą ir konkrečius jos tikslus bei lūkesčius. Dizainui vadovaujanti agentūra nustebins savo kūrybiškumu, o į rezultatus orientuotieji padarys išaugusiu potencialių klientų, svetainės lankytojų ar konversijos skaičiumi.

Kitas svarbus aspektas – agentūros dydis. Jei esate mažas ar vidutinis verslas ir pasirenkate dirbti su viena iš didesnių agentūrų, tai drąsiai galite atsidurti prioritetų sąrašo apačioje. Visais atvejais paprašykite, kad parodytų ankstesnių klientų rezultatus, o dar geriau – paklauskite, ar jie gali padėti jums susisiekti su jais ir jie galėtų savais žodžiais pasakyti, su kuo Jūs turėsite reikalų.

Visos jos gali skirtingai apmokestinti už atliktą darbą. Paprastai jos dirbs pagal vieną iš šių variantų:

  • Mėnesinis atlygis – kiekvieną mėnesį mokate fiksuotą mokestį ir agentūra atliks darbus, reikalingus to mėnesio sumai pasiekti;
  • Už valandą – agentūra atliks darbus pagal susitarimą ir taikys valandinį įkainį;
  • Kiekvienam projektui – marketingo agentūra pateiks pasiūlymą dėl konkretaus projekto su fiksuotu mokesčiu darbams atlikti.

Daugiau apie skaitmeninės rinkodaros paslaugas galite sužinoti čia: https://webstudio.lt