Skaitmeninė reklama šiais laikais užima vis didesnę dalį interneto. Išsiskirti iš visų reklamų gali tapti tikrai sudėtinga – juk kasdien pamatome tiek daug skirtingų reklamų įvairiose jos formose. Tačiau skaitmeninės reklamos asai iš Nomadomas agentūros sako, jog tai yra vienas greičiausių ir patogiausių būdų pasiekti pirkėją. Nuo ko prasideda reklama ir jos kūrimas dalinasi Nomadomas reklamos agentūra.
Nuo ko pradėti kuriant skaitmeninę reklamą?
Prieš pradedant dėlioti reklamos tekstus, vaizdinius ir kitas detales reikia išsiaiškinti – ko su šia reklama mes siekiame. Nomadomas marketingistai pirmiausia siūlo susidaryti aišku planą, ko Jūs norite. Pagrindiniai tikslai: pardavimai ar užklausos, prekės ženklo žinomumo didinimas, supažindinimas su prekės ženklu, srautas.
Pasirinkus savo reklamos tikslą, Nomadomas komanda padės sudėlioti ir tinkamą marketingo planą. Tai padės pasirinkti reklamos formas, tinkamai paskirstyti biudžetą, nusimatyti visus darbus, kokius vizualų ar tekstų reikės reklamai.
Kitas svarbus punktas, kurį reikia išanalizuoti – Jūsų auditorija. Nomadomas pastebi, kad dažnai klientai ateina nenusimatę savo kliento profilio, dėl to yra sunkiau atrasti ir tinkamas reklamos formas tam. Tačiau bandant, testuojant, stebint konkurentus tai galima atlikti jau aktyvavus visas reklamas. Jeigu auditorija yra labai plati, tai tik renkant duomenis ji susiaurės ir žinosite, kokiems žmonėms reikia rodyti reklamą.
Nomadomas: reklamos vykdymas
Išsiaiškinus svarbiausius dalykus ir pasiruošus reklamą, galima ją pradėti leisti. Naujam prekiniam ženklui Nomadomas rekomenduoja išbandyti visus galimus kanalus, nes kartais pasitaiko atvejų, kas veikia konkurentam neveikia Jums ir atvirkščiai. Pagrindinės skaitmeninės reklamos formos yra Google reklama (paieškos, vaizdinė, YouTube reklama), socialinės medijos reklama, nuomonės formuotojų reklama.
Nors reklamos vykdymas gali atrodyti paprastas, Nomadomas specialistai dažnai susiduria su reklamomis, kurios vizualiai atrodo gražiai, tačiau parinkti nustatymai joms yra netinkami, todėl neatneša jokios naudos. Tai dažniausiai įvyksta neatlikus pirmųjų svarbių veiksmų arba pasirinkus reklamas vykdyti patiems neturint tam reikiamų žinių. Todėl Nomadomas pataria dėl reklamos kreiptis tik į tai išmanančius profesionalus. Nors tai gali pasirodyti brangu, tačiau reklamos atsiperkamumas tai nusveria, o ir nereikės iššvaistyti reklamai skirto biudžeto vėjais.
Papildomi įrankiai reklamai, kuriuos rekomenduoja Nomadomas
Sekti iš reklamos gautus duomenis yra labai svarbu. Tai padeda paskaičiuoti, ar reklama atsiperka, stebėti auditoriją ir jos veiksmus, sukurti efektyvią reklamą bei vis ją tobulinti. Socialiniuose tinkluose vykdomai reklamai Nomadomas siūlo įdiegti Pixel įrankį, kuris pateikia daugiau duomenų apie reklamos našumą bei suteikia galimybę kurti kitokias aktualias auditorijas. Internetinės svetainės duomenims taip pat tinka Google Analytics įrankis, kuris leidžia tobulinti svetainę taip, kad ši būtų patogi klientams. Nomadomas reklamos agentūra padeda pasirūpinti šiais įrankiai bei sekti reklamas ir jų eigą. Tai yra svarbu norint kurti efektyvias reklamas, kurioms įtaką daro ir svetainės dizainas ar struktūra.
Pasinaudoti reklamos specialistų paslaugomis galite kreipdamiesi į Nomadomas marketingo agentūrą, kurie ne tik padės sukurti reklamas, bet ir patars kitais iškilusiais klausimais.