H11 led lempučių privalumai

Gyvenimo trukmė. Naudodami LED ir HID lemputes, gaunate kur kas ilgesnio tarnavimo laiką nei naudodami kitas technologijas. Tai reiškia, kad jų nereikės taip dažnai keisti, todėl sutaupysite pinigų. Efektyvumas. Gamykliniai priekiniai žibintai gali būti silpni ir nenuoseklūs. H11 lemputėse naudojamos pažangios technologijos, kad būtų maksimaliai padidintas našumas ir pagerintas matomumas.

Universalumas. Daugelyje transporto priemonių tolimosioms, artimosioms ir rūko šviesoms naudojamos skirtingų tipų lemputės. Kai kuriuos H11 žibintus galima naudoti bet kurioje iš šių galimybių, be to, prie jų pridedami montavimo rinkiniai.

Estetika. Seniai praėjo laikai, kai priekiniai žibintai buvo skirti tik važiuoti naktį. Šiuolaikiniai LED priekiniai žibintai gali visiškai pakeisti jūsų automobilio išorės išvaizdą.

H11 tipai

Halogenai

Halogeninės lemputės tapo populiariu pasirinkimu nuo pat jų sukūrimo 1960-aisiais. Šios H11 lemputės buvo mėgstamas pasirinkimas, nes jų gamyba buvo pigi ir jos galėjo veikti daugiau nei 1 000 valandų. Tai buvo pranašumas, palyginti su senesnėmis technologijomis, tačiau vėliau jas pralenkė LED ir HID technologijos. Su halogeninėmis lemputėmis taip pat reikia elgtis atsargiai, nes jos yra trapios.

HID

Šio tipo H11 lemputės yra pačios ryškiausios. HID lemputės išpopuliarėjo dėl to, kad buvo patobulintos, palyginti su originaliomis halogeninėmis lemputėmis. Šiose lemputėse naudojami reti metalai ir dujos, todėl jos veikia ilgiau nei 2 000 valandų. Energijos sunaudojama daug mažiau nei halogenų, be to, jos sukuria daug ryškesnę šviesą. Šių žibintų ryškumo problema yra ta, kad jie dažniau akina ir prastai prasiskverbia pro rūką.

H11 LED Lemputės

LED H11 lemputės išpopuliarėjo automobilių dizainerių dėka. Šie žibintai yra pastebimai plonesni už kitus ir juos galima lengvai formuoti įvairiomis formomis. Nors jos nėra tokios ryškios kaip HID lemputės, jos mažiau akina ir geriau veikia rūke. Šviesos diodai taip pat yra daug ilgaamžiškesni, sunaudoja dar mažiau energijos. Tačiau jų gamyba yra brangiausia.

Į ka kreipti dėmesį renkantis lemputes

Liumenai – tai šviesos lemputės ryškumo matas. Viena LED priekinio žibinto lemputė gali pasiekti daugiau kaip 3 000 liumenų, tačiau dalis šviesumo prarandama dėl energijos gamybos. Išsklaidyti šviesos spinduliai gali turėti didesnį „ryškumą”, tačiau nebūtinai yra geriausi vairuojant. Skirtingų tipų LED mikroschemos arba papildomų projektorių įrengimas gali suteikti labiau koncentruotą šviesos spindulį, kuris geriau apšviestų kelią.

Kelvinas naudojamas lempučių skleidžiamai spalvai ir šviesai matuoti. Skirtingos temperatūros skleidžia skirtingus atspalvius. Gelsvai atrodantys priekiniai žibintai paprastai būna nuo 2 000 iki 4 000 kelvinų temperatūros. Melsvos spalvos priekiniai žibintai yra daug šiltesni – daugiau nei 6 500 kelvinų, o tradicinės baltos spalvos žibintai atsiduria per vidurį.

Bendras priekinių žibintų veikimas priklauso nuo to, kaip jie susidoroja su kelio sąlygomis. Balastinis įtaisas – tai prie LED žibinto prijungta dalis, kuri apsaugo jį nuo įtampos svyravimų ir karščio bei optimizuoja energijos vartojimo efektyvumą. Lemputės turi būti atsparios smūgiams dėl neišvengiamų kelio nelygumų, o prastai amortizuoti žibintai gali išsijungti. Galiausiai, žibintai turi IP reitingus, pagal kuriuos vertinamas atsparumo vandeniui lygis.