Verslo aplinka 2023 metais. Kas bus svarbiausia?

Verslo aplinka 2023m gerokai skirsis nuo dabartinio, tradicinio verslo modelio, tai matome jau dabar. Norėdamos išlikti ir klestėti, įmonės turės prisitaikyti prie naujų iššūkių ir galimybių. Toliau apžvelgiame keletą svarbiausių pokyčių, kurių įmonės gali tikėtis per ateinančius kelerius metus.

Nors 2021-2022 metai pasauliui buvo pilni iššūkių kaip: pandemija, infliacija ir karas Ukrainoje, tikimasi, kad įmonės ir toliau susidurs su tiekimo grandinės trikdžiais, sąnaudų didėjimu ir sumažėjusiomis vartotojų pajamomis. Kad įveiktų šiuos iššūkius, įmonės turės tapti vis lankstesnės, veiksmingesnės ir kūrybiškesnės. Įmonės taip pat turi ieškoti naujų pajamų šaltinių, pavyzdžiui, skaitmeninių produktų ir paslaugų arba alternatyvių rinkų. Straipsnis bus ilgas, tačiau naudingas ir išsamus. Tikimės, jog įdėtas darbas suteiks Jums naudos.

Į ką įmonės reikia atkreipti dėmesį?

  1. Reikalingi mokymai ir inovacijos

Darbuotojų mokymas išnaudoti visas IT galimybes ir skaitmenines priemones: Daugeliui įmonių reikės investuoti į darbuotojų mokymą naudotis naujausiomis IT priemonėmis, pvz., debesų kompiuterija ar automatizuota buhalterija. Tai leis jiems kuo geriau pasinaudoti technologine pažanga, išlikti konkurencingiems ir tapti produktyvesniems.

2. Nuolatinis e. prekybos augimas

Pastaraisiais metais e. prekyba sparčiai auga, ir ši tendencija tęsis toliau. Vis daugiau vartotojų apsiperka internetu, o įmonėms, neturinčioms e. prekybos, bus vis sunkiau konkuruoti. Elektroninė prekyba, palyginti su tradicine mažmenine prekyba, turi daug privalumų, įskaitant mažesnes pridėtines išlaidas, platesnę aprėptį ir darbą visą parą.

3. Turinio rinkodaros augimas

Turinio rinkodara tapo vienu veiksmingiausių būdų įmonėms pasiekti savo tikslines auditorijas. Kurdami aukštos kokybės turinį, kuris yra aktualus jūsų auditorijai, galite užsitikrinti potencialių klientų pasitikėjimą ir patikimumą. Turinio rinkodara gali būti įvairių formų, įskaitant tinklaraščių įrašus, infografikas, vaizdo įrašus ir kitas priemones.

4. Mobiliosios rinkodaros iškilimas

Nuolat augant išmaniųjų telefonų ir kitų mobiliųjų įrenginių skaičiui, mobilioji rinkodara įmonėms tampa vis svarbesnė. Mobilioji rinkodara leidžia įmonėms pasiekti vartotojus, kai jie yra kelyje, ir suteikia asmeniškesnę ir interaktyvesnę patirtį nei tradiciniai reklamos metodai

5. Duomenų saugumo svarba

Įmonėms vis dažniau renkant ir saugant duomenis elektroniniu būdu, duomenų saugumas taps svarbesnis nei bet kada anksčiau. Duomenų saugumo pažeidimai tampa vis dažnesni, o šių pažeidimų išlaidos sparčiai auga. Norėdamos apsisaugoti nuo šių grėsmių, įmonės turės investuoti į tvirtas duomenų saugumo priemones.

6. Procesų automatizavimas.

Procesų automatizavimas tampa vis svarbesnis įmonėms, nes leidžia joms tapti efektyvesnėms ir sumažinti išlaidas. Automatizavimo priemonės, pavyzdžiui, robotų procesų automatizavimas (RPA), gali automatizuoti kasdienes ir pasikartojančias užduotis, todėl darbuotojai gali skirti daugiau laiko vertingesnei veiklai. Kitas puikus ir aktualus pavyzdys buhalterinės paslaugos

7. Perėjimas prie tvarumo

Tendencija siekiant tvarumo, tampa vis svarbesnis, nes vartotojai vis labiau supranta įmonių poveikį aplinkai. Daugelis vartotojų dabar ieško įmonių, kurios prisideda prie aplinkos tausojimo mažindamos anglies dioksido išmetimą ir atliekų kiekį, naudodamos atsinaujinančius energijos šaltinius ir investuodamos į tvarią praktiką, pavyzdžiui saulės elektrines. Kurios šiuo metu yra ne tik tvarumą skatinanti priemonė, tačiau taupo žmonių bei įmonių finansus.

Kaip į tai reaguoja verslas?

Įmonės jau dabar reaguoja į šiuos pokyčius, pritaikydamos savo strategijas ir didindamos investicijas į technologijas, inovacijas ir mokymą. Įmonės taip pat investuoja į mokslinius tyrimus ir plėtrą, kad sukurtų naujus produktus ir paslaugas, atitinkančius klientų poreikius. Be to, įmonės siekia įsitraukti į naujas rinkas, pavyzdžiui, mobiliojo ryšio ir e. prekybos, taip pat ieško galimybių bendradarbiauti su kitomis įmonėmis.

Tikėtina, kad per ateinančius kelerius metus šie pokyčiai tęsis ir toliau, todėl įmonės turi būti pasirengusios tolesniems trikdžiams ir transformacijoms. Įmonės, kurios sėkmingai pritaikys savo strategijas prie besikeičiančios verslo aplinkos, 2023 m. galės išlikti konkurencingos ir sėkmingos.

Tam gali padėti verslo paslaugas teikiančios platų paslaugų spektrą. Šios paslaugos apima konsultacijas skaitmeninių technologijų, duomenų saugumo, turinio rinkodaros, e. prekybos ir mobiliosios rinkodaros klausimais. Geras verslo konsultantas ar patarėjas gali padėti jums nustatyti naujas galimybes ir parengti konkrečius jūsų poreikius atitinkančias strategijas. Jie taip pat gali patarti, kaip maksimaliai išnaudoti dabartinių investicijų į technologijas ir inovacijas potencialą.

Svarbiausia kaip ir visur – neužmigti ant laurų

Kaip matote, verslo aplinka sparčiai keičiasi, o įmonės turės prisitaikyti, kad išliktų priekyje. Tie, kurie sugebės prisitaikyti, gaus naudos – padidės pardavimai ir rinkos dalis. Taigi, ką turi daryti jūsų įmonė, kad išliktų priekyje? Kad ir ką darytumėte, ilgai nelaukite, kol imsitės veiksmų – nepamirškite, kad 2023 m. jau visai netoli.

Nebijokite pagalbos kreiptis pas profesionalus. Geras verslo patarėjas ar konsultantas gali padėti nustatyti galimybes, parengti strategijas ir kuo geriau išnaudoti investicijas į technologijas ir inovacijas. Gavę tinkamą patarimą, galėsite užtikrinti, kad jūsų įmonė bus pasirengusi pasinaudoti artėjančiais verslo aplinkos pokyčiais.